La mare de les nenes de Tenerife assassinades pel seu pare dona a llum una altra nena
Víctima d’un dels casos més greus de violència vicaria esdevinguts a Espanya, Beatriz Zimmermann ha sigut mare quan es compleix un any de la tragèdia

Beatriz Zimmermann, la mare de les nenes Anna i Olivia assassinades pel seu pare a Tenerife, ha donat a llum una altra nena, just quan es compleix un any de la tragèdia que va consternar tot el país.
Un any després del brutal assassinat de les menors, un dels casos de violència vicària que més han commocionat la societat espanyola, s’ha conegut públicament el nou estat de gestació de la mare de les nenes, que es troba embarassada aproximadament «de sis mesos». Tomás Gimeno, el pare de les menors assassinades, mai no les va tornar a la seva mare després d’un permís l’abril del 2021. Després de setmanes de recerca, al juny es va confirmar la troballa de l’Olivia al fons del mar, mentre que els cossos de l’Anna i del mateix progenitor no s’han pogut trobar.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat