La mare de les nenes de Tenerife assassinades pel seu pare dona a llum una altra nena
Víctima d’un dels casos més greus de violència vicaria esdevinguts a Espanya, Beatriz Zimmermann ha sigut mare quan es compleix un any de la tragèdia

Beatriz Zimmermann, la mare de les nenes Anna i Olivia assassinades pel seu pare a Tenerife, ha donat a llum una altra nena, just quan es compleix un any de la tragèdia que va consternar tot el país.
Un any després del brutal assassinat de les menors, un dels casos de violència vicària que més han commocionat la societat espanyola, s’ha conegut públicament el nou estat de gestació de la mare de les nenes, que es troba embarassada aproximadament «de sis mesos». Tomás Gimeno, el pare de les menors assassinades, mai no les va tornar a la seva mare després d’un permís l’abril del 2021. Després de setmanes de recerca, al juny es va confirmar la troballa de l’Olivia al fons del mar, mentre que els cossos de l’Anna i del mateix progenitor no s’han pogut trobar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança