L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a Galícia: última hora del nombre de casos
El nombre d'infectats per coronavirus a Euskadi ascendeix a 22.385 persones, amb 758 morts

zentauroepp53277059 coronavirus zamora200815153030 /
L’epidèmia del coronavirus continua reportant casos a Galícia. El número d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat ascendeix a 22.358 , amb 758 morts, segons les últimes dades oficials. [Segueix les últimes notícies sobre el coronavirus a Galícia].
El brot que ha desencadenat la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, en el centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès per tot el món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el passat 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte al seu país amb una persona contagiada.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor