Violència de gènere
Detingut per agredir la seva ex en ple carrer a Sant Feliu de Guíxols
En el vídeo gravat per un veí s’aprecia com l’home empeny, trepitja i clava un cop de puny a la dona
La policia local de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà, Girona) ha detingut un home per agredir la seva exparella en ple carrer. L’individu té 56 anys i és d’origen marroquí.
Els fets van tenir lloc aquest divendres cap a les 15.00 hores al carrer Joan Goula, davant del domicili que compartien. Els agents van rebre una trucada avisant-los de l’agressió i quan van arribar al lloc van trobar la víctima, de 55 anys, ferida i plorant. Estava molt nerviosa i amb contusions visibles a la cara. Els va explicar que la seva exparella l’havia pegat davant del pis on vivien i que després havia fugit. La víctima va ser atesa al CAP i després traslladada a l’Hospital de Palamós per fer-li una exploració.
Un veí que havia escoltat els crits de la dona des de casa va gravar amb el telèfon mòbil com l’agressor empenyia la dona, li clavava un cop de puny al cap i la colpejava contra una paret. Les imatges han sigut incorporades a la causa.
En la gravació, es veu com l’individu forceja amb la víctima al portal. L’home li treu el bolso, empeny la dona cap al carrer, mentre aquesta crida espantada. A continuació li clava puntades de peu i la colpeja. També li clava un cop de puny al cap que fa que la dona impacti contra la paret de la façana de l’edifici i caigui a terra. Quan un home intenta separar-lo de la dona, l’agressor fuig del lloc.
La detenció es va produir cap a les 16.30, quan l’agressor va tornar al lloc dels fets. Allà va ser arrestat pels agents, que es trobaven prenent declaració els testimonis. Se l’acusa d’un delicte de violència de gènere.
La policia local va entregar el detingut als Mossos d’Esquadra, que el posaran a disposició judicial.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- El sector editorial preveu un rècord de 1.250 milions de facturació
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Proposta familiar Un Nadal de joguina
- Tradició Un pessebre de muntanya al Bages
- CATA MAYOR La taula on menjar Catalunya
- On socialitzar Plans analògics per quedar amb els amics a Barcelona
