A Madrid i Barcelona
Dispositiu policial contra una banda que robava en domicilis
Els Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han llançat aquest dimarts un dispositiu conjunt per desarticular una presumpta organització criminal dedicada a fer robatoris en domicilis de diferents punts d’Espanya.
Segons han informat fonts de la policia catalana Europa Press, hi ha una previsió de deu detinguts i les intervencions se centraran a Madrid i Barcelona majoritàriament.
L’operació ha començat a les 6 hores d’aquest dimarts i està sota secret de sumari.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Cues a la nova botiga de Labubu