En un poble de cent habitants
Una dona conviu durant setmanes amb el cadàver de la seva bessona a Salamanca
Un altre germà de les dues dones es va trobar, aquest dilluns a la nit, amb aquesta situació
Feia setmanes que una dona de 77 anys convivia amb el cadàver de la seva germana bessona a casa seva, plena d’escombraries, sense aigua corrent, ni llum, ni calefacció, al municipi de Arcediano (Salamanca).
Segons han explicat a Efe fonts de la Guàrdia Civil, un altre germà de les dues dones es va trobar, aquest dilluns a la nit, amb aquesta situació pel que va donar avís al servei d’Emergències 1-1-2 Castella i Lleó, que, al seu torn, va informar l’institut armat.
Notícies relacionadesA l’arribar els serveis sanitaris a la vivenda es van trobar amb una dona morta, que podria haver mort feia diverses setmanes segons els primers esbrinaments, i la seva germana bessona, amb una possible alteració del seu estat mental, per la qual cosa els metges l’han traslladat a un centre hospitalari.
Les dues germanes vivien en una casa d’Arcediano, un poble de Salamanca de cent habitants, entre escombraries, sense calefacció, ni llum, ni aigua corrent, han assenyalat les mateixes fonts.
- THE CONVERSATION A quina distància tenim realment l'hospital més pròxim?
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
