Alerta alimentària
Sanitat demana retirar del mercat un conegut bombó de xocolata nadalenc
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha emès una alerta a través del seu canal digital per informar sobre la presència de proteïnes làcties sense declarar a l’etiqueta
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emès una alerta a través del seu canal digital per informar sobre la presència de proteïnes làcties, sense declarar a l’etiqueta, en un producte de la marca Ferrero Rocher.
«L’empresa ha comunicat directament a l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició, que han de considerar-se implicats tots els lots del producte «Grand Ferrero Rocher Dark» 125g que es comercialitzen a Espanya i que tenen data de consum preferent 20.04.2022.
Notícies relacionadesL’empresa ha publicat una informació a la seva pàgina web: «Mitjançant aquesta declaració, Ferrero vol informar de traces de llet no declarades que poden ser presents a Grand Ferrero Rocher Dark comercialitzat a Espanya. Es recomana als consumidors que hagin comprat aquest producte i que tinguin al·lèrgia o sensibilitat severa a la llet que no consumeixin aquest producte i que contactin amb l’equip d’Atenció al Consumidor de Ferrero (935452538, info.iberica@ferrero.com). Aquesta declaració es limita exclusivament al Grand Ferrero Rocher Dark (pes 125g i data de caducitat 20/04/2022), disponible als punts de venda d’Espanya, Portugal i Benelux. Cap altre producte de Ferrero Rocher o de Ferrero estan inclosos o afectats per aquesta declaració. La qualitat i seguretat dels seus productes és de summa importància per a Ferrero, i estem portant a terme totes les mesures necessàries per abordar aquesta situació i prevenir successos similars en el futur».
«El producte ha sigut distribuït a pràcticament tot el territori d’Espanya. Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), per tal que es verifiqui la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització. Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a les proteïnes làcties que poguessin tenir el producte anteriorment esmentat a casa que s’abstinguin de consumir-lo», informen des d’AESAN.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
