L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a Múrcia: última hora del nombre de casos
El nombre d'infectats per coronavirus a Múrcia puja a 6.194 persones, amb 156 morts

GRAF7800. MURCIA, 16/03/2020.- Dos trabajadores de una empresa de limpieza especializada desinfectan un autobús urbano de Murcia, para evitar el contagio del coronavirus, hoy en las cocheras de Latbus en Murcia. EFE/Marcial Guillén. /
L’epidèmia del coronavirus continua a Múrcia. El nombre de casos d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat puja a 6.194, amb 156 morts, segons les últimes dades oficials. [Seguiu les últimes notícies sobre el coronavirus a Múrcia].
El brot que va desencadenar la pandèmia del SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, al centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès arreu del món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte amb una persona contagiada al seu país.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols