El 18 de desembre
Convocada una mobilització contra l’obligació del 25% de castellà a les escoles catalanes
La mobilització es desenvoluparà a l’Arc de Triomf de Barcelona
La plataforma Somescola ha convocat una mobilització el pròxim 18 de desembre a l’Arc de Triomf de Barcelona contra la decisió del Tribunal Suprem (TS) que va ratificar l’obligació d’un mínim del 25% d’ensenyament en castellà.
En una roda de premsa aquest dilluns, el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, en nom de la plataforma que uneix 54 entitats, ha explicat que l’acte pretén «deixar ben clar que el model d’escola catalana genera un gran consens».
Així mateix, ha avançat que hi haurà més accions «prolongades en el temps» però que es començarà per la mobilització davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), que va emetre la sentència que fixava un 25% que, després, el TS va reafirmar.
La plataforma unitària @somescola rebutgem la sentència del TSJC que obliga les escoles catalanes a fer un 25% de les classes en castellà i fem una crida a la mobilització en defensa del model educatiu català
— Somescola.cat (@somescola) 24 de noviembre de 2021
ℹ️ Llegiu el comunicat aquí: https://t.co/H0hNFOYMDd pic.twitter.com/BckkGZeD2g
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- El futur de Palestina ¿I què faran amb cinc milions de palestins?
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Tradició nadalenca El pessebre més gran de Catalunya s’obre pas a Parets del Vallès: «És un tribut als cultius catalans»
