eWoman. L’Hospitalet de Llobregat
eWoman, l’altaveu per inspirar dones professionals
Estem vivint un moment en què la igualtat s’ha convertit en un objectiu prioritari per a la societat. Sota aquest compromís, EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica, amb l’impuls de CaixaBank, organitzen l’eWoman, que a més compta amb el patrocini de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i PMP Prêt-à-Porter Cases. Aquest esdeveniment posa en relleu l’èxit professional de diverses dones en l’entorn laboral. En aquestes jornades les dones trobaran innovació, reconeixement, motivació i inspiració.
L’esdeveniment sobre lideratge i talent femení, que compta amb un llarg recorregut dins del grup de comunicació, arriba per primera vegada a Barcelona, concretament a l’Hospitalet de Llobregat, per mostrar una vegada més el compromís de Prensa Ibérica a donar més visibilitat al paper de la dona i arribar a la plena igualtat. L’esdeveniment se celebrarà el 4 de novembre des de les 10.30 fins a les 13.00 hores a l’Auditori d’EL PERIÓDICO (avinguda de la Gran Via de l’Hospitalet, 163). Les entrades són gratuïtes, els que desitgin assistir-hi només s’hi han de registrar prèviament.
Una jornada inspiradora
Una jornada inspiradoraL’esdeveniment començarà amb un acte de benvinguda. Després d’aquesta introducció, diferents dones explicaran la seva història personal i com han aconseguit arribar tan lluny en els seus projectes laborals amb l’objectiu de servir com a exemple a futures generacions. Les ponències busquen inspirar i motivar els assistents a través d’una perspectiva molt personal. Algunes de les ponents confirmades són Montse Pujol, directora general de PMP Prêt-à-Porter Cases; Meritxell Gimeno, fundadora i CEO de Draco Systems, i Clara Lapiedra, CEO d’Aula Magna Business School.
Notícies relacionadesPer finalitzar la jornada s’entregaran dos guardons que reconeixeran l’èxit professional de dues dones barcelonines: el Premi eWoman Trajectòria Professional by CaixaBank i el Premi eWoman Emprenedoria by PMP Prêt-à-Porter Cases. Les guanyadores seran elegides per una comissió d’experts i es donarà a conèixer les afortunades al mateix acte.
Totes les persones que desitgin assistir a l’eWoman es poden inscriure aquí de forma gratuïta.
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
- Acord ‘in extremis’ Els sindicats de professors mantenen la vaga de dilluns mentre consulten el col·lectiu docent
- La revolució demogràfica El creixement de Barcelona frena i es basa en la immigració davant una natalitat ínfima i la fuga de joves
- Apunts polítics de la setmana ERC i Junts mantenen Sánchez en la corda fluixa
- Ordre La psicologia ho explica: les persones que necessiten tenir la casa sempre ordenada amaguen aquest tret emocional