Erupció sense treva
Eludeixen els controls de seguretat del volcà i en presumeixen a les xarxes socials
Quatre homes es van saltar els controls de seguretat i es van acostar a una zona prohibida, posant en perill no només les seves vides, sinó també la dels membres dels equips d’emergències
Un grup format per quatre homes es va saltar els controls de seguretat del volcà de Tajogaite, a La Palma, i es va acostar a l’erupció en una zona prohibida, cosa que va posar en perill no només les seves vides, sinó també la dels membres dels equips d’emergències.
Com que no en van tenir prou, aquestes quatre persones van penjar imatges a les xarxes socials, en concret a Instagram, presumint d’haver-se burlat dels dispositius de seguretat per protegir la població. «Evitant la policia i l’exèrcit estil del SAS», escriu un d’ells al comentari que acompanya les imatges, a molt poca distància de les colades de lava.
Al parlar d’«estil del SAS» es refereixen al Servei Aeri Especial (Special Air Service, en les seves sigles en anglès), un cos de l’Exèrcit britànic. El grup va viatjar expressament a La Palma per visitar l’erupció, que està causant una catàstrofe a La Palma. Els quatre membres, de gran corpulència física, es van saltar els controls aprofitant que era de matinada.
«Mega cap de setmana amb els nois», conclou un dels integrants del grup en les imatges que va penjar a Instagram, en què apareixen posant amb l’erupció del volcà de Tajogaite al fons.
Un altre escriu sota les fotos en què posa amb l’erupció al fons: «Era una missió del SAS completa amb barricades, punts de control, fotuts animals per esquivar al pic negre».
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Vaga a l'ensenyament Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
