Tasques de subministrament
Un dron alimenta animals atrapats per la lava del volcà de La Palma
Dues empreses treballen a la zona alta de Todoque per proporcionar-los el menjar i l’aportació hídrica més adequada en aquest tipus de situacions
El Cabildo de La Palma ha agraït aquest dimarts la col·laboració de dues empreses de l’illa, Ticom Soluciones i Volcanic Life, que fa cinc dies que alimenten mitjançant un dron que transporta menjar i aigua els animals atrapats a la zona alta de Todoque, després de quedar envoltats per la lava.
La consellera de Seguretat i Emergències, Nieves Rosa Arroyo, ha informat en un comunicat que es va detectar aquesta situació fa cinc dies i que, després d’haver realitzat els estudis de seguretat pertinents, es va encarregar a Ticom Soluciones SL. i Volcanic Life les tasques d’alimentació i subministrament d’aigua, mitjançant l’ús de drons.
Així mateix, la consellera destaca la tasca d’aquestes empreses que, desinteressadament, s’han posat a disposició de l’emergència i la feina de les quals ha resultat fonamental en la localització i cura dels animals.
Notícies relacionadesCompten, a més, amb assessorament veterinari per triar l’aliment i aportació hídrica més adequada en aquest tipus de situacions.
Les dues companyies han comunicat que seguiran amb aquestes tasques mentre les condicions meteorològiques i de seguretat ho permetin, ja que es tracta de zones a les quals no és possible accedir per via terrestre a causa de les altes temperatures a què s’arriben en el perímetre pròxim a les colades.
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- La realitat dels autònoms davant la jornada de 37,5 hores: “Treballo 14 hores al dia i encara em falta temps”
- 'Primera' família Neixen tres cries de llop entre l'Empordà i la Garrotxa: és la primera reproducció a Catalunya gairebé 100 anys després
- Suposada estafa Més d'una vintena de comunitats de Viladecans denuncien la seva administradora després que hagin desaparegut els seus estalvis
- PRESUMPTES MALTRACTAMENTS Les famílies de l'escola d'educació especial de Blanes retreuen a la direcció que no els informés de la investigació
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
