Lluita contra la Covid
Pfizer demana autoritzar la seva vacuna per a nens entre 5 i 11 anys
Fins ara només se n’admet l’ús a partir dels 12 anys

Les farmacèutiques Pfizer i BioNtech van sol·licitar aquest dijous formalment a l’Administració de Fàrmacs i Aliments (FDA) dels Estats Units l’autorització per a l’ús d’emergència de la seva vacuna contra la Covid-19 en nens de 5 a 11 anys. En el seu compte de Twitter, Pfizer confirma que ha fet aquesta sol·licitud per a l’autorització.
Fins ara l’FDA només autoritza l’ús d’aquesta vacuna a partir dels 12 anys.
La setmana passada, el cirurgià general dels EUA (el principal responsable de la salut pública del país), Vivek Murthy, va assegurar que les vacunes per als nens entre 5 i 11 anys «ja són a l’horitzó».
Les farmacèutiques Pfizer i BioNTech van anunciar fa 10 dies que els resultats de les últimes proves clíniques han generat una «robusta» resposta d’anticossos i que la vacuna és segura, cosa que acosta la possibilitat d’un sèrum infantil disponible per a finals d’octubre o principis de novembre.
Després de presentar aquesta sol·licitud, ara els organismes reguladors –l’FDA i els Centres de Control de Malalties (CDC)– hauran de revisar la petició abans de donar-hi llum verda
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions