La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO
¿Creu que els ‘macrobotellons’ són un problema d’ordre públic?
EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya ‘Aquí, amb Josep Cuní’ obren cada dia una pregunta per prendre el pols a l’opinió de la ciutadania sobre un tema d’actualitat. La qüestió del sondeig d’avui és:
📊 ENQUESTA | Creus que els macrobotellots són un problema d'ordre públic?
— Aquí Cuní (@AquiCuni) 27 de septiembre de 2021
📲 Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
Pot votar a l’enquesta a través d’aquest tuit. També pot enviar la seva opinió sobre la pregunta amb un missatge de WhatsApp al número de telèfon 626.574.036.
Notícies relacionadesEl resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolta el programa ‘Aquí, amb Josep Cuní’ en directe
- A ‘Vogue’ Rosalía mostra la seva recepta de truita de patates amb ceba i el típic vermut del Baix Llogregat
- Novetat editorial Es pot defensar racionalment la immortalitat? Un assaig proposa una resposta
- Activitat parlamentària Penes d’1 a 3 anys de presó per robar un mòbil: les claus de la llei contra la multireincidència
- L’actualitat del club blanc Mbappé: "Això del genoll equivocat no és veritat"
- champions league El Barça es recrea amb el Madrid

