El creatiu Toni Segarra, investit ‘doctor honoris causa’ per la Universitat Nebrija

La Universitat Nebrija va investir aquest dijous com a doctor honoris causa Toni Segarra, a qui considera, que «és probablement el creatiu publicitari més important» d’Espanya i «un dels més destacats del món», en un acte celebrat al campus de Madrid-Princesa de petit format per la pandèmia, però amb tota la pompa i solemnitat acadèmica d’aquest tipus de reconeixements.
Fundador de diverses agències i posseïdor de reconeguts guardons en el camp de la creativitat publicitària (38 lleons i un Grand Prix del Festival de Cannes, 100 sols al Festival de Sant Sebastià...), Segarra va rebre també el Premi Nacional de Comunicació de la Generalitat de Catalunya el 2009, i ha sigut jurat en nombrosos premis del sector.
Notícies relacionadesLlicenciat en Filologia Hispànica, va virar cap al disseny gràfic en la impremta de la seva família i d’allà al món publicitari. El 2009 va publicar ‘Desde el otro lado del aparador’, en el qual reflexionava sobre l’ofici.
El claustre de la Universitat Nebrija ha destacat també entre els seus mèrits com a «director creatiu ideal» haver sigut elegit millor creatiu del segle segons la revista ‘Anuncios’, un dels 100 Top Creative Minds de la revista ‘Shots’ i millor creatiu de la dècada per la revista ‘El Publicista’. I recorda anuncis com aquella «Mà» que acariciava l’aire des d’un BMW.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- La caòtica presentació de ‘Lux’