Agressió homòfoba
Vuit encaputxats agredeixen i marquen un jove gai a Madrid
La víctima, de 20 anys, va ser assaltada al portal de casa seva
La Policia Nacional investiga una agressió homòfoba comesa ahir per vuit encaputxats al centre de Madrid que van gravar amb un ganivet la paraula «maricon» en un gluti a la víctima.
El succés va tenir lloc aquest diumenge a les cinc de la tarda en un portal del barri de Malasaña, segons ha avançat ‘eldiario.es’ i han confirmat a Efe fonts policials.
La víctima, un jove de 20 anys, va denunciar que vuit encaputxats el van assaltar al portal de casa seva, li van tallar el llavi i li van gravar la paraula «maricon» amb un ganivet al gluti.
Notícies relacionadesDesprés de rebre aquesta denúncia, la comissaria de Centro s’ha fet càrrec de la investigació del succés per identificar els agressors. Estan revisant les càmeres del lloc i prenent declaració al jove per trobar el parador d’aquest grup.
Als agressors se’ls podria imputar un delicte d’odi unit a un altre de lesions.
- Entrevista Adam Mars-Jones: «El sexe no és un impuls primordialment estètic»
- Mercat immobiliari Pares que ajuden el seu fill a comprar un pis: l’avantatge fiscal del 95% que s’aplica a Catalunya
- Mobile World Congress 2026 «Han cancel·lat el meu vol»: La guerra entre Israel, els Estats Units i l’Iran dificulta la tornada a casa dels congressistes de l’MWC
- Actualització de l’ordenança de civisme Mataró proposa sancionar el consum de 'gas del riure' després de detectar un augment del seu ús en zones d’oci
- Sense climatització a les aules Fred i calor a les escoles i confort tèrmic per llei a les granges: «Són més importants els pollastres que els nens»
