Un jove destrossa a puntades de peu una falla a València | VÍDEO
L’home va destrossar el monument gran de Ramiro de Maeztu-Leones, i va acabar detingut
La comissió de Ramiro de Maeztu-Leones ha sigut destrossada per una persona que, de matinada, va entrar a l’interior del monument i la va emprendre, sense raó aparent, amb les escenes, que va anar destrossant a cops. El brètol, que va saltar les tanques amb una ampolla de beguda a la mà, va ser detingut per la Policia Nacional als voltants de la falla, després d’haver consumat la destrossa.
En concret es va rabejar amb una de les escenes més comentades del monument, la «Guerra de Barcos» entre els regidors Pére Fuset i Carlos Galiana, que va quedar destrossada completament a cops, incloent alguna tècnica d’arts marcials. La falla és una obra de SacabutArt i milita a Primera B. La comissió, a més, és la de la fallera gran infantil de València, Carla García.
- L’OCU ho deixa clar: aquestes són les úniques pizzes de supermercat que aproven en nutrició
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Tribunals Laporta, sobre el cas Negreira: «M’alegra que el jutge li hagi tancat la porta als nassos al Madrid».
- Tennis Alcaraz, Djokovic i una final per a la història a l’Open d’Austràlia
- A la frontera amb Síria Detinguts dos activistes catalans a Turquia després de participar en una manifestació a favor del poble kurd
