A Deltebre
Detingut un presumpte lladre després d’accidentar-se amb un cotxe furtat al tornar de robar en tres botigues
Els Mossos d’Esquadra van acreditar que el detingut no tenia permís de conduir, que el vehicle havia sigut sostret dues hores abans i que al seu interior hi havia mercaderia robada
Els Mossos d’Esquadra han detingut un presumpte lladre en una carretera de Deltebre (Baix Ebre), després que tingués un accident amb un cotxe robat, a l’interior del qual portava objectes que havia sostret en comerços de la població. Segons ha informat la policia catalana, l’home, de 39 anys i veí de l’Aldea (Tarragona), està acusat d’un delicte de robatori i furt d’ús de vehicle a motor i de tres més de robatori amb força en establiments comercials.
El presumpte lladre va ser detingut dimarts passat, després que el vehicle que conduïa sortís de la via a la carretera T-340, entre Deltebre i Camarles, un accident que va mobilitzar una patrulla de la policia autonòmica. Els agents que van acudir al lloc del sinistre van comprovar que el conductor no tenia el permís de conduir en vigor, que el vehicle havia sigut sostret dues hores abans a Deltebre i que al seu interior portava diversos objectes de procedència sospitosa, entre ells un televisor.
Els investigadors van relacionar el presumpte lladre amb tres robatoris amb força que havien tingut lloc aquella mateixa matinada en establiments comercials de Deltebre, gràcies a les imatges gravades i a la informació facilitada per la Policia Local de Deltebre. A l’interior del vehicle van trobar els objectes robats en aquests establiments –que van tornar als seus propietaris–, així com una bicicleta la procedència de la qual s’està investigant.
- Investigació L’exercici físic podria ser tan efectiu com la psicoteràpia contra la depressió, segons un estudi
- Anàlisi González Amador, en espera
- Consell de Política Fiscal i Financera Rebuig unànime
- Tecnologia El Govern vol unir Catalunya i Madrid per guanyar la gigafactoria d’IA
- Banc de terres L’Executiu cedirà a joves agricultors 17.000 finques rústiques
