A partir de demà
Catalunya farà cribratges voluntaris a monitors de colònies i campaments
Frenar els contagis disparats entre els joves és una de les preocupacions dels responsables de Salut catalans, alhora que descongestionar els ambulatoris i avançar en la vacunació de les persones de més de 40. En el context del primer col·lectiu inquieten les colònies i els campaments, i per això la Generalitat prepara un dispositiu perquè els monitors puguin sotmetre’s abans a un test d’antígens. Segons TV-3, aquests cribratges es faran aquest dissabte i dijous que ve en cinc llocs de Catalunya.
El cribratge, que no serà obligatori, es farà amb els monitors i responsables que hagin de participar en activitats que impliquin dormir fora de casa, però no serà obligatori. De moment no es planteja per als que facin activitats diürnes, com els centres. Només per als que impliquin dormir fora de casa.
En paral·lel, també explica TV-3, Salut prepara un sistema de test gratuïts a les farmàcies durant l’estiu, que s’activaria a partir de la setmana vinent. En el dispositiu participaran entre 1.500 i 1.800 farmàcies de tot el país.
- Montserrat, cultura i tradició en la seva diada
- Celorio lliga la nacionalitat mexicana «a la història i la cultura espanyoles»
- Les floristes traslladades de la Rambla perden vendes i guanyen pau
- Barcelona es lliura a la novel·la romàntica juvenil i ‘young adult’
- La primavera comença a Catalunya amb el Sant Jordi Musical a la Damm
