Castella i Lleó demana un toc de queda d’una a sis de la matinada

La Junta de Castella i Lleó demanarà al pròxim Consell Interterritorial de Salut que es pugui aplicar un toc de queda general des de la una fins a les sis de la matinada, i que pugui fer-se per autonomies.
Aquesta serà una de les mesures que demanarà la consellera de Sanitat, Verónica Casado, per aturar la Covid, que està en un nivell d’incidència molt alt, amb 278 casos per 100.000 habitants a dues setmanes, i taxes que superen el miler en els grups d’entre 12 i 29 anys i un augment dels contagis entre els de 50 i 59 anys.
(Continuem ampliant aquesta informació)
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez