Diumenge
Una burilla llançada des d’un cotxe va causar l’incendi d’Alfarràs
El foc va afectar 87 hectàrees entre el Segrià i la Llitera

Els Agents Rurals han determinat que el llançament d’una burilla va originar l’incendi de vegetació que va afectar 87 hectàrees a les comarques del Segrià i la Llitera (Aragó). El cos va obrir una investigació per aclarir les causes de l’incendi, que va començar diumenge poc abans de les vuit del vespre al punt quilomètric 28 de la N-230, al terme municipal d’Alfarràs (Segrià).
A partir de la informació facilitada per testimonis que van veure el moment en què van començar les flames, els agents rurals van pentinar la zona al costat de la carretera on van localitzar una burilla de cigarret. Segons el cos, el llançament d’aquesta burilla, suposadament, des d’un vehicle que circulava per la N-230 hauria sigut el causant del foc.
Catalunya i Aragó
Notícies relacionadesL’incendi va cremar una superfície total de 87 hectàrees, 55,43 dins dels límits territorials de Catalunya i 31,5 en territori d’Aragó, segons ha informat el dispositiu d’incendis forestals del Govern aragonès.
Quant a la superfície cremada al Segrià, 33,88 hectàrees corresponen a terreny forestal, 20,27 a zones agrícoles i 1,28 a terreny urbà o artificial, totes dins del terme municipal d’Alfarràs, segons els agents rurals. Els Bombers de la Generalitat van donar per controlat l’incendi durant la tarda de dilluns.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura