Un concert de reggaeton, festes en barcos i nou hotels: així es va gestar el megabrot de Mallorca

Un concert de reggaeton a la plaça de toros de Palma i festes en barcos i nou hotels són els focus del macrobrot de coronavirus que ha afectat més de mig miler d’estudiants de diverses comunitats autònomes que han estat al juny de viatge d’estudis a la platja de Palma i Llucmajor, a Mallorca.
El Govern balear ha informat en un comunicat que té detectats els focus d’aquest brot que ha suposat l’obertura d’un expedient, amb una possible multa de 60.000 a 600.000 euros per infracció molt greu, a l’organització del concert.
Altres espais de contagis són les festes celebrades en barcos a la costa de l’Arenal de Llucmajor i en hotels que estan sent inspeccionats i investigats.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Successos D’Horta de Sant Joan a l’Empordà i Montserrat: els grans incendis que han castigat Catalunya les últimes dècades
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Proposició al Congrés El PP rebutja que Catalunya pugui recaptar l’lRPF i deixa la llei en mans dels socis d’investidura
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà