L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a La Rioja: última hora del nombre de casos
El nombre d'infectats per coronavirus a La Rioja ascendeix a 8.632 persones, amb 419 morts
coronavirus-rioja-2 /
L’epidèmia del coronavirus continua a La Rioja. El nombre de casos d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat ascendeix a 8.632, amb 419 morts, segons les últimes dades oficials.
El brot que ha desencadenat la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, en el centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès per tot el món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el passat 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte al seu país amb una persona contagiada.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- El futur de Palestina ¿I què faran amb cinc milions de palestins?
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Tradició nadalenca El pessebre més gran de Catalunya s’obre pas a Parets del Vallès: «És un tribut als cultius catalans»
