A la Corunya
Mor ofegat un nen en una excursió escolar a un embassament
El grup va parar per banyar-se després de visitar un parc d’aventures
Els serveis d’emergència han localitzat aquest migdia el cos sense vida d’un menor en un embassament del municipi de Mazaricos (la Corunya). El nen, d’uns 10 anys segons informacions de la Televisió de Galícia, que participava juntament amb la resta dels seus companys de classe en una excursió d’una escola de Carballo a la presa d’A Fervenza, va ser declarat desaparegut a les 12.30 hores d’aquest dimarts. Després d’haver practicat piragüisme, diversos alumnes van rebre el permís per tornar a l’aigua a banyar-se. Durant un moment els responsables van perdre de vista el noi i quan el van rescatar ja havia mort, informa el diari Faro de Vigo, del grup Prensa Ibérica.
Els operadors del Centre Integrat d’Atención ás Emerxencias de Galícia (CIAE) 112 Galícia van alertar els serveis sanitaris, que van desplaçar fins al lloc l’helicòpter medicalitzat amb base a Santiago, Salvament Marítim, el servei de Guardacostes de Galícia, la Guàrdia Civil, els Bombers de Santa Comba, el GES de Muros i els membres de Protecció Civil de Mazaricos.
Notícies relacionadesUna vegada en el punt, els equips d’intervenció van confirmar al 112 que van rescatar de l’aigua el cos del menor i que, desafortunadament, malgrat els esforços del personal sanitari no es va poder fer res per salvar-li la vida.
En l’excussió, a la zona del parc d’aventures de Naturmaz, hi participaven uns 40 alumnes acompanyats pel director del centre, un cuidador i un professor.
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La gran apagada i la llum de la ràdio
- Plet per impagament El cantant Francisco trenca el silenci: «No m’amago. Soc un personatge públic i localitzable»
- Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball Les baixes laborals per salut mental ja són les més freqüents i tensionen empreses i treballadors
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a L'Hospitalet abans de l’estiu i un superpont per a qui pugui agafar-se dies
- Música i benestar Enric Palau, exdirector del Sónar: “Un concert em pot canviar la vida i una cançó em salva el dia”
