Setena víctima mortal
Mor un noi de 15 anys en un accident amb un patinet a Barcelona
El sinistre va tenir lloc poc abans de les 22.30 hores a la confluència de la Gran Via de les Corts Catalanes amb rambla Prim en circumstàncies que s’investiguen

210524JM HOMENATGE AL JOVE DE 15 ANYS MORT EN UN ACCIDENT AMB PATINET ELECTRIC A GRAN VIA AMB RAMBLA PRIM, FOTO JOAN MATEU PARRA 24/5/2021 BARCELONA /
Un noi de 15 anys que conduïa un patinet elèctric ha mort aquesta nit al districte de Sant Martí de Barcelona en un accident en què s’ha vist implicat també un turisme.
El sinistre va tenir lloc poc abans de les 22.30 hores a la confluència de la Gran Via de les Corts Catalanes amb rambla Prim en circumstàncies que s’investiguen, segons ha informat en un comunicat l’Ajuntament de Barcelona.
El jove va ser atès pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), tot i que l’equip d’assistència sanitària no va poder fer res ja per evitar la seva mort.
La Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana s’ha fet càrrec de la investigació del sinistre.
Fonts del consistori han assegurat que encara falta per aclarir quin tipus de vehicle conduïa el jove de 15 anys, tot i que tot apunta que es tractava d’un patinet elèctric.
Notícies relacionadesDes de començament d’any, aquesta és la setena víctima mortal per un accident de trànsit que es registra a la ciutat de Barcelona.
L’Ajuntament de Barcelona ha lamentat aquesta mort i ha traslladat el condol a la família i amics, mentre ha reiterat el compromís per continuar treballant per reduir les víctimes en accidents d’aquest tipus.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos