Catalunya vacunarà a partir de dilluns la Guàrdia Civil i la Policia Nacional
El Departament de Salut administrarà la vacuna de Moderna als guàrdies civils i policies nacionals destacats a Catalunya partir de dilluns vinent, han informat fonts coneixedores de l’organització de la immunització.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va ordenar a la Generalitat dimarts passat que en el termini de 10 dies garantís la vacunació als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional a Catalunya amb la mateixa proporció que els Mossos d’Esquadra.
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 11 de març, a Espanya per la guerra de l'Iran: els carburants continuen pujant
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: trams enquistats i problemes de mobilitat a Barcelona durant la vaga de FGC
- Illa i Junqueras reivindiquen el "sentit de país" perquè Catalunya prosperi
- L’Atlètic massacra en un quart d’hora un Tottenham llastimós
- El Govern obre la sanitat als migrants en situació irregular
