Divendres a les 21 hores
Una dona resulta ferida d’un tret a un peu a la Mina
Els veïns van alertar els mossos d’una baralla al carrer però, quan van arribar, no hi van trobar ningú més
Una dona va resultar ferida en un peu ahir a la nit al barri de la Mina, a Sant Adrià del Besòs (Barcelona), per arma de foc, segons ha pogut saber EL PERIÓDICO. Els Mossos d’Esquadra van rebre un avís divendres cap a les 21 hores perquè un grup de persones s’estava «barallant» a la via pública, com confirmen fonts del cos policial.
Alguns veïns van escoltar un «tret» o una «detonació» i van trucar a la policia. Quan els agents van arribar al lloc, van trobar «una dona ferida per arma de foc», però no van localitzar ningú més, segons afirmen fonts dels Mossos d’Esquadra. Aquestes fonts no precisen ni l’edat, ni la nacionalitat de la ferida, ni tampoc el seu estat de salut.
Altres fonts confirmen a aquest diari que la dona va ser ferida en un peu.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»