A punt de morir
Gairebé s’asfixia amb un tros d’entrepà
La Guàrdia Civil salva una dona que s’ha ennuegat menjant en un bar
Efectius de la Guàrdia Civil d’Aguas Nuevas (Albacete) han salvat una dona natural de Madrid, de 49 anys, aquest dimarts d’una mort per asfíxia realitzant-li durant tres minuts la maniobra de Hemlich.
La dona anava de camí a Albacete i es va aturar al bar de la localitat, en una àrea de servei a prop de la ciutat manxega. Estava menjant un entrepà quan s’ha acostat molt de pressa als guàrdies demanant-los ajuda amb gestos, ja que no podia parlar. S’havia ennuegat amb un tros de l’entrepà que estava ingerint i no podia respirar.
Els guàrdies li han fet ràpidament la maniobra que es veu en aquest vídeo, que consisteix a estrènyer fortament i sobtadament l’abdomen i el diafragma perquè un cop d’aire tregui del tracte respiratori l’objecte que l’obstrueix.
Notícies relacionadesDesprés de diversos intents, i quan la dona ja perdia la consciència, els agents han aconseguit que tornés a respirar lleument, prou com per aguantar fins a l’arribada d’una ambulància.
Atesa pels serveis mèdics, la dona ha recuperat l’alè i ha continuat el viatge, informen fonts de l’institut armat.
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
- Memòria històrica Barcelona reposarà la 'stolpersteine' destrossada d’un deportat a un camp de concentració nazi
