La pandèmia a Catalunya
La velocitat de contagi arriba a 1,06 i l’índex de rebrot supera els 200 punts
En les últimes 24 hores s’han declarat 601 nous contagis i 20 morts i han repuntat els ingressos
Un dia més empitjoren els indicadors epidemiològics del coronavirus a Catalunya. La velocitat de propagació, la famosa Rt, puja una centèsima i se situa en 1,06. El risc de rebrot també puja (3 punts) i arriba als 201 punts, segons les dades fetes públiques aquest dilluns per la Conselleria de Salut. La incidència en 14 dies també puja lleugerament: de 190,14 passa a 190,45. En les últimes 24 hores s’han detectat 601 nous contagis i 20 morts.
La pressió hospitalària tampoc va a la baixa: hi ha 1.431 pacients ingressats, 25 més que la vigília, i 411 persones a les ucis, una més que el dia anterior.
Notícies relacionadesPel que fa a la vacunació, hi ha 663.988 vacunats amb la primera dosi (+10) i 344.912 amb la segona (+178).
Des que va començar la pandèmia, a Catalunya s’han registrat 540.999 contagis i 21.148 morts.
Centres d'atenció primària (CAP) Hospitals Vacuna del covid-19 Coronavirus a Catalunya Coronavirus
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- La millor oferta Áreas obté gairebé la meitat de la restauració de l’aeroport de Barcelona
- Energia La regulació de la llum estalvia 900 milions a l’usuari
- L’abonament únic de transport de 60 euros entrarà en vigor el 19 de gener
- Últim Consell de Ministres de l’any La pensió mínima no contributiva i l’ingrés mínim vital pujaran l’11%
- Estimació trimestral El Banc d’Espanya eleva la previsió del PIB però alerta de futurs ajustos fiscals
