A Mallorca
Un pròxim al discapacitat torturat: «Està molt malament, li tremola tot el cos i té molt de dolor»
Els detinguts mantenen que es van limitar a fer el que els va demanar l’home per penjar-ho a internet

«Es troba molt malament, no pot caminar, està plorant i tremolant a tota hora, i amb molt dolor. Han sigut moltes vexacions i agressions». Un pròxim al jove amb una discapacitat intel·lectual del 38% que va ser segrestat el cap de setmana passat i sotmès a tota mena de vexacions, explicava ahir d’aquesta manera l’estat en què ha quedat. «Li van enganxar els llavis amb loctite, i els té en carn viva, no pot parlar».
Alguns d’aquests pròxims explicaven que feia anys que l’home gravava vídeos amb aquestes proves, en les quals acceptava ser sotmès a vexacions quan fallava, però d’una manera menys lesiva, com que li pintessin dibuixos obscens a la cara amb retolador.
«I el concurs que havia preparat per al cap de setmana passat pretenia ser una cosa així», comenten. «Amb el canvi de ‘look’ es referia a maquillatge o vestits, no a tatuar-se penis a la cara».
Algunes de les escenes en les quals l’home hauria sigut sotmès a les pitjors vexacions van ser gravades, i la Policia ha tingut accés a aquestes imatges.
Aquest seria precisament l’argument que han esgrimit els detinguts, que van actuar seguint les indicacions de l’home, que els havia ofert diners a canvi de sotmetre’l a aquestes pràctiques.
Notícies relacionadesEls detinguts haurien manifestat que es van limitar a fer el que els va demanar, i que la víctima ho volia gravar per penjar després les imatges al seu canal de Youtube.
Els detinguts seran posats avui a disposició del jutjat de guàrdia de Manacor.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: aquestes són les zones sense àrea verda
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff
- Negociació en marxa El Govern admet el xoc amb Hisenda pel finançament i defensa que Catalunya ha de recaptar el 100% de l’IRPF