A Mallorca
Un pròxim al discapacitat torturat: «Està molt malament, li tremola tot el cos i té molt de dolor»
Els detinguts mantenen que es van limitar a fer el que els va demanar l’home per penjar-ho a internet
«Es troba molt malament, no pot caminar, està plorant i tremolant a tota hora, i amb molt dolor. Han sigut moltes vexacions i agressions». Un pròxim al jove amb una discapacitat intel·lectual del 38% que va ser segrestat el cap de setmana passat i sotmès a tota mena de vexacions, explicava ahir d’aquesta manera l’estat en què ha quedat. «Li van enganxar els llavis amb loctite, i els té en carn viva, no pot parlar».
Alguns d’aquests pròxims explicaven que feia anys que l’home gravava vídeos amb aquestes proves, en les quals acceptava ser sotmès a vexacions quan fallava, però d’una manera menys lesiva, com que li pintessin dibuixos obscens a la cara amb retolador.
«I el concurs que havia preparat per al cap de setmana passat pretenia ser una cosa així», comenten. «Amb el canvi de ‘look’ es referia a maquillatge o vestits, no a tatuar-se penis a la cara».
Algunes de les escenes en les quals l’home hauria sigut sotmès a les pitjors vexacions van ser gravades, i la Policia ha tingut accés a aquestes imatges.
Aquest seria precisament l’argument que han esgrimit els detinguts, que van actuar seguint les indicacions de l’home, que els havia ofert diners a canvi de sotmetre’l a aquestes pràctiques.
Notícies relacionadesEls detinguts haurien manifestat que es van limitar a fer el que els va demanar, i que la víctima ho volia gravar per penjar després les imatges al seu canal de Youtube.
Els detinguts seran posats avui a disposició del jutjat de guàrdia de Manacor.
- A l’Eixample Naikare, el taller de Barcelona que ressuscita els llibres ferits més estimats
- Cadàver al pantà La víctima de la Baells passava inadvertida a Berga, però pel barri vell rondaven homes que feien sospitar els veïns
- Més nutrients fluvials Les pluges avancen la temporada de balenes a la costa catalana: «Si troben menjar poden estar molt temps»
- Societat Les entitats socials alerten: "El problema a Figueres no és la immigració, sinó com es gestiona"
- Una tramesa des de Tailàndia destapa a les comarques gironines un grup que enviava droga cap a Holanda en palets amb doble fons
