Atac de matinada
Una manada de gossos lliures mata 221 xais a Tavèrnoles
El cos d’Agents Rurals de la Generalitat ha instal·lat a la zona dues caixes trampa i càmeres per poder localitzar i capturar els gossos

Una manada de gossos lliures ha atacat aquesta matinada un ramat de xais i ha matat 221 animals, segons han informat a les xarxes socials veïns del municipi barceloní de Tavèrnoles, on ha tingut lloc el succés.
El ramat es trobava recollit en un camp clos d’un mas ubicat a Tavèrnoles, on ha sigut atacat pels gossos. Els veïns han demanat a les xarxes socials col·laboració ciutadana per localitzar els gossos que han causat la mort dels xais.
Notícies relacionadesAvui no he dit bon dia!
— Isabel PV (@ispevi1969) 6 de febrero de 2021
Comparteixo fotos del desastre causat per uns gossos aquesta matinada en un ramat de xais d'un mas d'un bon amic a Tavèrnoles/Osona. N'han mort 221!!! Impotència!!!
Si algú ha vist alguna cosa o pot aportar alguna informació agrairem que ens ho feu saber. pic.twitter.com/pWeLs0oDjw
El cos d’Agents Rurals de la Generalitat, per la seva banda, ha instal·lat a la zona dues caixes trampa i càmeres per poder localitzar i capturar els gossos.
Aquests agents recorden que els gossos tenen instint de depredadors, per la qual cosa és «imprescindible» portar-los lligats si es passa prop d’un ramat o zona de pasturatge i tenir-los tancats quan no es pot estar amb ells.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"