Prensa Ibérica llança ‘Vida equilibrium’, una videosèrie de consells per aconseguir un estil de vida actiu, positiu i saludable
Nerea Salinas, Fisiòloga de l’Exercici (ACSM), serà l’encarregada de guiar-nos per trobar el nostre «punt d’equilibri»
Prensa Ibérica llança ‘Vida equilibrium’, una nova sèrie de 30 capítols amb la qual us volem ajudar a aconseguir una vida més sana i equilibrada. Per a això, comptem amb Nerea Salinas, una de les millors expertes a nivell nacional i amb més de 25 anys d’experiència en l’àmbit de la salut i l’exercici.
Aquesta nova videosèrie es publicarà a les 24 webs de Prensa Ibérica, així com en les versions digitals de les revistes. Cada dijous i diumenge podreu veure una nova entrega de cadascun dels 30 episodis de la sèrie.
La Nerea, Fisiòloga de l’Exercici per l’ACSM (Col·legi Americà de Medicina Esportiva) i titulada en Biomecànica Funcional, Biologia, Tecnologia Aplicada a la Salut i Osteopatia, serà l’encarregada d’ajudar-nos a aconseguir el repte d’una vida saludable amb consells fàcils, senzills, eficaços que anirà desgranant en cadascun dels capítols de ‘Vida equilibrium’.
Durant aquests anys, Nerea Salinas ha desenvolupat el seu propi mètode basat en 3 pilars fonamentals, el moviment, l’alimentació i el descans com a part fonamental de la salut física.
Aquest format senzill que li ha atorgat tant s’èxit a la nostra experta està disponible a Prensa Ibérica per a vosaltres, i us ajudaran a conèixer els beneficis i perills que comporta un estil de vida desequilibrat, tant per una vida sedentària com per una d’excessivament activa.
Vida equilibrium us pot ajudar a aconseguir les vostres metes, guiar-vos cap al benestar, ser més forts que les excuses. Estar en forma no va d’estar millor que els altres, si no d’estar millor del que estàveu.
A Prensa Ibérica trobareu, a través d’aquesta videosèrie, consells per a uns estiraments que us ajudaran a seure i sentir-vos bé, a aprofitar les escales per cremar greix, a enfortir les cames i glutis a la paret de casa, a saber com s’ha de fer una planxa correctament i evitar els indesitjables dolors o lesions provocats per una mala pràctica esportiva, fins i tot fer el vostre propi batut energètic per depurar el sistema i cremar l’excés de greix.
Notícies relacionadesAquí podeu consultar les dates de les pròximes entregues:
CAPÍTOL 1: RESPIRACIÓ DIAFRAGMÀTICA – Dimarts 26 de gener
CAPÍTOL 2: ‘ROLL’ ENERGÈTIC DE LLAVORS I PROTEÏNES – Dijous 28 de gener
CAPÍTOL 3: TRUCS PER PASSEJAR AMB EL GOS SENSE LESIONAR-VOS – Diumenge 31 de gener
CAPÍTOL 4: REFRIGERI AMB CIVADA. – Diumenge 31 de gener
A més, a partir de la setmana vinent, podreu disfrutar de nous capítols cada dijous i diumenge.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid