Amb antecedents
Presó per a tres joves que van amenaçar-ne un altre amb una navalla per robar-lo a Olot
Els nois, d’entre 18 i 20 anys, també havien furtat productes d’un supermercat de la població

El jutge ha enviat a la presó tres joves acusats d’intimidar amb una navalla un altre jove per robar-li el telèfon mòbil, així com del furt a un supermercat d’Olot, el passat dia 22.
Els tres joves, d’entre 18 i 20 anys, de nacionalitat marroquina i veïns d’Olot i Girona, van ser detinguts pels Mossos d’Esquadra, en col·laboració amb la policia d’Olot, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i un furt en un supermercat.
Segons ha informat aquest dilluns la policia catalana, els fets van succeir el dia 22, sobre les sis de la tarda, quan els Mossos van saber que un noi havia sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació en un carrer de la població d’Olot.
Concretament, tres joves l’havien intimidat amb una navalla i li havien robat el telèfon mòbil que portava dins de la seva ronyonera.
Furt en un supermercat
Els Mossos, que havien començat a buscar els autors del robatori, van tenir coneixement que tres nois amb característiques similars havien furtat productes d’un supermercat de la població.
Finalment, la policia va localitzar prop d’una gasolinera de la població dos dels presumptes lladres i, posteriorment, van poder detenir el tercer quan intentava robar en una màquina expenedora de xiclets de l’entrada d’un supermercat.
Notícies relacionadesEls joves, dos d’ells amb antecedents, van passar el dia 23 a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Olot, que va decretar-ne l’ingrés a la presó.
Es dona el cas que el dia abans, la Policia Local d’Olot havia detingut un dels nois per robar amb violència el bolso d’una dona que caminava pel carrer.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)