L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a Màlaga: última hora dels casos a Andalusia
El nombre d'infectats per coronavirus a Andalusia puja a 29.808 persones, amb 1.493 morts

Una mujer con mascarilla recorre la calle Larios durante el segundo dÃa laborable del estado de alarma a causa de la pandemia del nuevo coronavirus (COVID-19). En Málaga, (AndalucÃa, España), a 17 de marzo de 2020. /
L’epidèmia del coronavirus continua a Andalusia. La xifra total de casos positius de Covid-19 és de 29.808 persones, amb 1.493 morts, segons les últimes dades oficials. [Seguiu les últimes notícies sobre el coronavirus a Màlaga].
El brot que va desencadenar la pandèmia del SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, al centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès arreu del món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte amb una persona contagiada al seu país.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- La lliçó d’Alexia Putellas
- 68 cèntims per passatger Aena planteja una pujada de les taxes aèries del 6,5% el 2026 després d’una dècada congelades
- Al Parc de la Cogullada Els Mossos investiguen una agressió sexual amb arma blanca en un parc de Terrassa
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- INCLUSIÓ Així és la primera Barbie amb diabetis tipus 1: porta sensor de glucosa al braç i bolso per a la medicació
- Funció Pública El Govern canviarà la llei per evitar reclamar diners a persones vulnerables que hagin cobrat ajudes per error