Els experts conclouen que l’OMS i la Xina podrien haver reaccionat amb més rapidesa a la Covid-19

L’OMS i la Xina podrien haver actuat més ràpida a l’inici de l’epidèmia de la Covid-19, segons conclusions d’experts independents encarregats d’avaluar la resposta mundial i per a qui la propagació del virus es va veure beneficiada per una «epidèmia en gran part ocultada».
En el seu segon informe, que s’ha de presentar dimarts durant una reunió de l’Organització Mundial de la Salut, aquest plafó d’experts remarca que «al referir-se a la cronologia inicial de la primera fase de l’epidèmia, es constata que hauria sigut possible actuar més ràpid sobre la base dels primers senyals».
Temes:
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió