Operació de la Policia Nacional
Dos detinguts per segrestar un home 15 dies perquè cuidés una plantació de marihuana a Almeria
La víctima s’havia retardat en la devolució d’un deute contret amb un dels capturadors
zentauroepp54310837 imatge de la plantaci interior de marihuana localitzada pel200801120629 /
La Policia Nacional ha detingut dos homes per la seva presumpta relació amb el segrest d’un home al barri dels Partidores d’Almeria, on va haver de cuidar per força d’una plantació de marihuana durant 15 dies, a causa d’un deute previ amb un dels arrestats.
La Comissaria Provincial d’Almeria ha informat en una nota que el 14 de desembre passat, sobre les 3:30 hores, la policia local va trobar en aquest barri un home que els va manifestar que feia pocs minuts havia fugit d’una vivenda on havia estat segrestat durant dues setmanes. Els agents, ja avalats per la Policia Nacional, van acudir a la vivenda indicada per la víctima.
A l’interior de l’immoble van ser intervingudes 212 plantes de marihuana en procés de creixement, 18 transformadors, 18 llums, 18 bombetes de 600 w, tres extractors, tres filtres, sis ventiladors, 1.077 grams d’haixix, una pistola elèctrica, 190 euros i prop de 400 pastilles de diferents tipus d’ansiolítics.
Represàlia per impagaments
En la seva declaració policial, la víctima va relatar als agents que havia contret un deute amb el seu segrestador en el passat. El retard en el pagament d’aquest deute va originar el segrest del que va aconseguir fugir després de dues setmanes tancat.
Com a represàlia pels impagaments, un dels detinguts va tancar el segrestat i el va obligar a cuidar una plantació de marihuana, així com a custodiar els objectes de valor que es trobaven a l’interior.
Per aconseguir el seu objectiu, el segrestador va amenaçar en diverses ocasions amb una pistola a la seva víctima, col·locant-se-la al cap amb la intenció de disparar.
El capturador era el propietari de la vivenda
Al cap de poques hores la investigació policial va aconseguir identificar el segrestador i propietari de la vivenda, que va ser detingut a les 10.00 del matí del dia 14 de desembre passat.
En relació amb aquests mateixos fets, la Policia Nacional ha arrestat un segon home, que rellevava el segrestat en la tasques de cura de la plantació desmantellada.
Acusats de diversos delictes
Notícies relacionadesDurant el registre de la vivenda, els agents van trobar una pistola de 9 mm curt amb 35 cartutxos, pel que sembla propietat del primer detingut.
Els dos arrestats han passat a disposició judicial acusats dels delictes d’amenaces, extorsió, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, i defraudació de fluid elèctric.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
