STREAMING
Tot a punt per a la cerimònia dels premis Princesa d'Astúries 2020
Els actes previs han començar aquest matí, a les 12.30 hores, amb una recepció al Pati dels Gats de l'hotel de la Reconquista
A partir de les 18.30 hores tindrà lloc la cerimònia al saló Covadonga, en un acte amb molt pocs convidats per la pandèmia
zentauroepp55446657 asturias201016185752 /
L’hotel de la Reconquista és aquest any l’epicentre dels premis Princesa d’Astúries. Tot i que aquest any la recepció habitual al ‘hall’ ha sigut suspesa per complir les normes sanitàries, sí que ha tingut lloc una audiència al Pati dels Gats. Després d’aquest primer acte de benvinguda, ja a la tarda, tindrà lloc la gala d’entrega de premis al saló Covadonga a partir de les 18.30 hores.
Els reis Felip i Letícia, acompanyats de les seves filles, la princesa d’Astúries Elionor i la infanta Sofia, han participat a les 12.30 hores en una recepció amb els presidents dels jurats als membres del Patronat Princesa d’Astúries i als guardonats amb els premis Princesa d’Astúries 2020. Ha sigut un acte discret i sense gaires persones que ha durat pocs minuts.
El mateix passarà a la tarda. En la cerimònia d’entrega de premis gairebé no hi haurà convidats, a part dels premiats i la família reial. Unes cent persones podran seguir l’acte.
La família reial presidirà la cerimònia, des d’una taula que se situarà al fons de la sala, en el que seria la capçalera de la capella que abans acollia aquest espai. En principi, seguint el protocol ja escenificat en l’edició de l’any passat, els Reis ocuparan els dos llocs centrals, ell a l’esquerra i ella a la dreta (des de la perspectiva de l’espectador, amb la Princesa al costat de Felip VI i la Infanta al costat de Letícia). Completaran la taula presidencial el president de la Fundació, Luis Fernández-Vega (que ocuparà un lloc a l’extrem dret des de la perspectiva de l’espectador, just al costat de la infanta Sofia), i el president del Principat, Adrián Barbón (que ocuparà l’altre extrem, asseient-se al costat de la princesa d’Astúries).
Tot seguit, a partir de les 18.31, els premiats accediran un a un al Saló Covadonga i ocuparan uns seients que es disposaran a les cantonades de la capella i al petit vestíbul a l’entrada. La representació més nombrosa serà la dels sanitaris espanyols en primera línia contra la Covid (premi de la Concòrdia), que comptaran amb 15 representants, probablement disposats en aquest petit vestíbul. Quatre minuts després, el president de la Fundació, Luis Fernández-Vega, llegirà un breu discurs previ a l’entrega dels guardons.
A partir d’aquell moment, durant aproximadament una hora i quart, es procedirà a l’entrega dels guardons.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Exercici El ‘boom’ dels locals ‘premium’ de barre arriba a Barcelona: “Aquí les dones se senten segures”
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
