Les sabatilles esportives Lidl s'esgoten al cap de poques hores d'haver-se posat a la venda
La cadena de supermercats ha tingut èxit de vendes amb les seves vambes 'low cost' que ja van arrasar a França, Alemanya i Finlàndia

zentauroepp55412339 lidl201014164223
La cadena de supermercats Lidl ha posat a la venda aquest dimecres a Espanya la seva col·lecció de moda ‘low cost’, segons ha informat la mateixa companyia, en la qual els protagonistes són el logotip i els colors corporatius de la marca. Les famoses vambes d’aquesta línia i els mitjons, que s’han comercialitzat a Espanya de manera limitada a través del canal ‘ecommerce’, han esgotat les seves existències en només unes hores.
Les vambes i els mitjons, que s’han venut a 19,99 i 1,99 euros, respectivament, contenen el logo i els colors corporatius de Lidl (groc, blau i vermell). L’anomenada col·lecció ‘Flow cost’ compta també amb articles com samarretes, gorres i xancletes tant per a home com per a dona, amb el logo de la marca. El llançament d’aquesta campanya coincideix amb el segon aniversari del canal ‘online’ de Lidl a Espanya.
L’origen de la col·lecció
Notícies relacionadesL’exitosa col·lecció es va originar gairebé per casualitat: tot va començar quan Lidl va publicar un anunci publicitari fals el Dia dels Sants Innocents a Alemanya –1 d’abril–, en què l’empresa informava que presentaria la seva pròpia col·lecció de moda. Una vegada revelat que la informació no era real, els clients es van abocar a demanar que sortís a la venda i l’article es va convertir en viral fins i tot abans que fos una realitat.
És llavors quan la cadena de supermercats va decidir comercialitzar aquesta línia de moda en diferents països, com Alemanya, Finlàndia i França, on es van esgotar ràpidament els productes. Alguns clients es van aprofitar del gran èxit de la campanya revenent les vambes per preus que van arribar als 500 euros.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»