li desitja una ràpida recuperació
L'OMS veu «irònic» que Trump s'hagi contagiat amb coronavirus
El fet que la parella presidencial s'hagi infectat millorarà l'empatia cap als pacients, segons la responsable de Salut Pública

President Donald Trump joins first lady Melania Trump on stage after her speech to the 2020 Republican National Convention from the Rose Garden of the White House, Tuesday, Aug. 25, 2020, in Washington. (AP Photo/Evan Vucci) /
La directora del Departament de Salut Pública i Medi Ambient de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), María Neira, ha comentat que és molt «irònic» que el president dels Estats Units, Donald Trump, i la seva dona, Melania Trump, hagin donat positiu per coronavirus, atès l’escepticisme que sempre ha mostrat cap a la pandèmia de Covid-19, si bé li ha desitjat que es recuperi «al més aviat possible».
«No volem que ningú s’infecti, però sembla una mica irònic que així hagi sigut. Seguirem amb interès la seva evolució i esperem que es recuperi al més aviat possible», ha afirmat Neira durant la seva intervenció en l’esmorzar informatiu telemàtic de Nueva Economía Fórum.
Notícies relacionadesNo obstant, la dirigent de l’OMS ha comentat que el fet que Trump i la seva dona s’hagin infectat millorarà l’empatia cap als pacients. «Humanament l’afectarà no només per ell mateix sinó per les persones més pròximes», ha recalcat.
Així mateix, Neira ha esperat que en l’àmbit polític pugui servir perquè els Estats Units no deixin finalment de formar part dels 193 països que formen l’OMS «Falta un any, però esperem poder continuar comptant-hi, com ho estem fent ara», ha conclòs.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió