Mobilitat complicada
Talls de trànsit a Barcelona i Girona per diverses protestes
Una manifestació dels MIR talla la Ronda de Dalt uns minuts
Diversos manifestants han tallat la Ronda de Dalt de Barcelona i una carretera de Girona en el marc de diverses protestes. Hi ha altres vies afectades per talls.
En el cas de la capital catalana es tracta una manifestació de metges interns residents (MIR), que porten a terme aturades des d’aquest dilluns fins dimecres vinent. Han provocat retencions a la Ronda de Dalt a l’altura de la Vall d’Hebron en sentit Llobregat des de Meridiana. La via ha estat tallada uns minuts per una manifestació. També han arribat fins a la Ronda Litoral, a l’altura de l’Hospital del Mar.
🔴 Retencions a la Ronda de Dalt a l'altura de la Vall d'Hebron en sentit Llobregat des de Meridiana, la via ha estat tallada uns minuts per una manifestació#manifestació #rondes pic.twitter.com/rEmMtNyFHK
— Trànsit (@transit) 1 de octubre de 2020
❌Túnel de La Rovira tallat a la circulació sentit mar (Horta-Guinardó) per concentració de persones a la boca sud. Es realitzen desviaments. pic.twitter.com/EnxjdEXQ2E
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) 1 de octubre de 2020
Al túnel de la Rovira també s’ha tallat la circulació en sentit mar i es fan desviacions. També s’ha complicat la circulació a la Rambla per una concentració de persones intentant evitar un desnonament.
Aniversari de l’1-O
Una crema de pneumàtics a la carretera C-66 a l’altura de Banyoles (Girona) en el marc de les protestes per l’aniversari de l’1-O han provocat la interrupció durant una hora i mitja del trànsit en aquesta via, segons informa el Servei Català de Trànsit.
L’afectació, en els dos sentits de la circulació, ha tingut lloc entre les 06.20 i les 7.53 hores, quan s’ha restablert el pas de vehicles.
Els Mossos confirmen que la crema de pneumàtics amb prou feines ha suposat incidència, més enllà de la interrupció del trànsit durant aquella hora i mitja i que la situació és de normalitat a la resta de la província.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sistema sanitari El càncer de còlon en homes de 20 a 29 anys augmenta un 14% a l’any a Espanya
- Avenç científic La creació d'un ronyó híbrid d'humà i porc obre un nou horitzó per als trasplantaments
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Material de construcció Catalunya crea un ‘hub’ per construir edificis amb la fusta obtinguda després de la gestió forestal
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Celebrem la vida
- Ruta Girona culmina les fires
 
	