albirament sorprenent
L'estranya incursió d'una 'orca' al riu de Vigo | Vídeo
Els veïns de Redondela es van quedar atònits al veure el cetaci al riu, que els experts creuen que és un tipus de dofí que habita en aigües de les ries gallegues
Una visió massa entusiasta. Com que des del mes d’agost passat l’albirament de grups d’orques a la costa gallega s’ha convertit en una cosa habitual, pot ser que aquesta fos la raó que va generar la confusió entre els veïns de Redondela entorn de l’arribada d’un exemplar al riu Alvedosa. Perquè, a ulls dels més profans en la matèria, un cetaci de cos blanc-i-negre com l’observat en aquest curs fluvial pot semblar el que no és.
Malgrat la semblança del jove exemplar en alguns dels seus trets més característics, els experts es decanten per identificar-lo com a pertanyent a una varietat més de la família de dofins que habita en aigües de les ries gallegues, però en cap cas es tracta d’una orca. Tot i així també els científics expressen la seva sorpresa per l’aparició d’aquest cetaci en zones tan poc profundes com la desembocadura d’aquest riu.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- L’oli d’oliva costa ara el doble que el 2021 i la meitat que el 2024
- Catalunya impulsa un fons públic de 285 milions per a ‘start-ups’ de ciència
- Fainé reivindica des de Washington el rol social de la banca minorista
- Els quatre magnífics es repten a Andorra
- Kike García i Pere Milla catapulten l’Espanyol a Oviedo