L'OMS recorda la seva recomanació d'evitar saludar amb el colze perquè no es guarda la distància
Tedros Adhanom va proposar posar-se la mà al cor com a alternativa per evitar la propagació del coronavirus

zentauroepp53297948 saludo coronavirus200502125159 /
El director de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, ha recordat aquest diumenge, 13 de setembre, a través d’un retuit, la recomanació que va fer el mes de març passat d’evitar saludar-se amb el colze perquè no permet guardar la distància de seguretat.
«Al saludar la gent, és millor evitar xocar el colze perquè et poses a menys d’un metre de distància de l’altra persona. A mi m’agrada posar la mà al cor per saludar la gent aquests dies», va afirmar Tedros Adhanom Ghebreyesus en un missatge publicat en el seu compte de Twitter el 7 de març passat. Es tracta d’una de les recomanacions que oferia, entre d’altres com rentar-se sovint les mans amb sabó i amb compte o quedar-se a casa si un es troba malalt.
Notícies relacionadesAquest diumenge, el director de l’OMS ha retuitejat un missatge publicat per l’economista Diana Ortega en quèen concret al·ludeix al consell de l’OMS d’evitar el xoc de colzes per saludar durant la pandèmia de la Covid-19.
«L’OMS desaconsella saludar amb el colze: el millor és posar-se la mà al cor. El director de l’OMS, @DrTedros, rebutja aquesta salutació perquè no es guarda la distància de seguretat i hi pot haver transmissió del virus a través de la pell», afirma el tuit publicat per l’economista, del qual s’ha fet ressò el director de l’OMS.
- Tornada a les aules Maribel Tarrès, directora d’institut: «M’agradaria que Educació retirés la prohibició total dels mòbils»
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- La periodista que va dinar amb Mazón vol que es posi el focus en els que decidien
- Suport a Sánchez com a líder i candidat a la presidència
- Un Barça instal·lat en el caos
- Successos Una passatgera del bus bolcat a Santa Susanna: «El conductor estava marejat abans de l’accident»
- GP DE CATALUNYA Els Márquez, feliços: Àlex guanya i Marc (gairebé) es corona
- Centres penitenciaris Una agressió sexual a Lledoners i un atac múltiple a funcionaris de Brians 2 en només dues setmanes
- Després de l’estiu Els veïns de Bellvitge es retroben en les seves festes: «Venim pels nens, però ens provoca nostàlgia»
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus