HAVIA D'ESTAR EN QUARANTENA
Detinguda a Sant Sebastià quan practicava surf, saltant-se el confinament després de donar positiu
Recursos de salvament s'han acostat en llanxa fins a la surfista i l'han instat a acostar-se a la vora
undefined54820814 grafcav8641 san sebasti n 07 09 2020 una mujer que hab a200907192920 /
Un dona ha sigut detinguda aquest matí a la platja de la Zurriola, a Sant Sebastià, per desobediència greu a agents de l’autoritat, al negar-se a deixar de practicar surf, desatenent els requeriments dels agents, que coneixien que s’havia saltat el confinament a l’haver donat positiu en Covid-19.
Segons ha informat el Departament basc de Seguretat a Europa Press, un particular ha alertat cap a les dotze del migdia a l’Ertzaintza que una dona, que havia donat positiu en coronavirus, estava practicant surf en una platja donostiarra, en lloc d’estar confinada a casa seva.
Recursos de salvament s’han acostat en llanxa fins a la surfista i l’han instat a acostar-se a la vora. Aquesta ha fet cas omís als requeriments dels agents i fins a una hora després no ha sortit de l’aigua. A l’arribar a la platja, l’esperaven dotacions de l’Ertzaintza, que l’han detingut per desobediència greu. A més, sobre aquesta dona recaurà una sanció per saltar-se el confinament.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
