anirà a un centre especial

Condemnen un menor que va amenaçar el seu pare per haver-li buscat feina

El noi va desencaixar la porta de la casa d'una puntada de peu i va llançar estris al carrer des d'una finestra perquè volia continuar dormint

Un joven, en plano ataque de ansiedad.

Un joven, en plano ataque de ansiedad. / 123RF

1
Es llegeix en minuts
Efe

Un menor de 17 anys que va maltractar i va amenaçar de mort el seu pare per haver-li buscat una feina, ja que preferia no matinar i continuar dormint, ha sigut condemnat per un jutjat d’instrucció de Múrcia a ingressar en un grup educatiu en un centre especialitzat. 

Les diligències del cas assenyalen que el jutjat ha pres aquesta mesura a petició de la fiscalia de menors, per afegir que, en compliment d'aquesta, aquest menor es mantindrà en un centre especial per a nois i noies amb problemes en les seves relacions amb els pares. 

La denúncia va ser presentada pel pare, que va assegurar que els fets es van produir al domicili familiar, ubicat a San Javier (Múrcia), quan el va cridar perquè s’aixequés, ja que era el primer dia en què havia d’anar a la feina que havia aconseguit per a ell. 

El menor, presumptament, li va dir que no s’aixecaria i que continuaria dormint i, com que el seu progenitor li va insistir que deposés la seva actitud i li va dir que el portaria a la feina amb el seu cotxe per no incomplir el compromís contret amb l’empresari, s’hi va negar i el va amenaçar. 

A més, sempre segons la denúncia, va desencaixar la porta de la casa d’una puntada de peu i va llançar estris al carrer des d’una finestra i des de la mateixa porta. 

Notícies relacionades

El pare va manifestar igualment als agents de la Guàrdia Civil que tenia por per la seva vida i també per la d’una filla de pocs anys, fins al punt que havia decidit no deixar-la sola a casa amb el germà quan ell hagués de sortir-ne. 

Finalment, va exposar que el seu fill perd el control amb facilitat, dins d’una conducta que es veu afectada també pel consum de marihuana.