EVOLUCIÓ de la pandèmia
Catalunya suma 1.367 positius i 19 morts per Covid-19 en les últimes 24 hores
Descendeix el nombre de persones hospitalitzes i el de les ingressades a l'uci

zentauroepp54193895 prueba200724135820 /
En les últimes 24 hores Catalunya ha notificat 1.367 casos positius més de Covid-19 i 19 morts, segons l’últim balanç difós aquest dissabte pel Departament de Salut de la Generalitat.
En total, des de l’inici de la pandèmia, 97.981 persones han donat positiu per proves PCR i d’altres tipus de test.
Els morts ascendeixen a 12.745 persones, dels quals 6.991 (11 més que l’última notificació de divendres) han mort en un hospital o centre sociosanitari, 4.118 (+ 1) en una residència geriàtrica, 813 (+ 3) en un domicili i 823 (+ 4) no han sigut classificats per falta d’informació.
Notícies relacionadesLes dades de persones ingressades comencen a ser favorables i actualment hi ha als hospitals catalans 534, 165 menys que el dia anterior.
També han descendit les persones que eren a les unitats de cures intensives (uci), que han passat de 103 a 98 aquest dissabte.
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- Torna el mític Tren Granota
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- BCN reobrirà una casa modernista per a concerts de música clàssica
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens