EVOLUCIÓ de la pandèmia
Catalunya suma 1.367 positius i 19 morts per Covid-19 en les últimes 24 hores
Descendeix el nombre de persones hospitalitzes i el de les ingressades a l'uci
zentauroepp54193895 prueba200724135820 /
En les últimes 24 hores Catalunya ha notificat 1.367 casos positius més de Covid-19 i 19 morts, segons l’últim balanç difós aquest dissabte pel Departament de Salut de la Generalitat.
En total, des de l’inici de la pandèmia, 97.981 persones han donat positiu per proves PCR i d’altres tipus de test.
Els morts ascendeixen a 12.745 persones, dels quals 6.991 (11 més que l’última notificació de divendres) han mort en un hospital o centre sociosanitari, 4.118 (+ 1) en una residència geriàtrica, 813 (+ 3) en un domicili i 823 (+ 4) no han sigut classificats per falta d’informació.
Notícies relacionadesLes dades de persones ingressades comencen a ser favorables i actualment hi ha als hospitals catalans 534, 165 menys que el dia anterior.
També han descendit les persones que eren a les unitats de cures intensives (uci), que han passat de 103 a 98 aquest dissabte.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Equipament De sala infantil a laboratori
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- INCIDÈNCIA PER LA SOBREPOBLACIÓ DE FAUNA SILVESTRE Catalunya és la segona comunitat amb més trams de carretera amb més perill per accidents amb senglars i cérvols
- Primer impacte econòmic El primer mes de pesta porcina ha costat més de 62 milions d’euros a les empreses exportadores catalanes
- Arancha González Laya: «S’ha de buscar una líder de l’ONU capaç de guiar la institució enmig de la tempesta»
- ¿La política es pot deixar? (XI) Xavier Trias: «Puigdemont és el líder natural de Junts, però és impossible manar estant fora»
