l'evolució de la Covid-19
Sanitat notifica 529 positius en les últimes 24 hores, 126 menys que ahir
Un nombre menor de contagis a Catalunya i l'Aragó ajuda un descens del 22%

pieza44
El Ministeri de Sanitat ha notificat aquest dimarts 529 nous contagis de coronavirus detectats en les últimes 24 hores, 156 casos menys que dilluns, fet que suposa un descens del 22%, al qual han contribuït un nombre menor de contagiats a l’Aragó i Catalunya.
A l’Aragó s’han detectat 187 nous casos, un 42% menys que dilluns, i a Catalunya, 63, un 21% menys. No obstant, les dades reflecteixen un repunt a Navarra, amb 82 casos i un augment del 173%, segons les dades de Sanitat.
Malgrat l’increment menor dels contagis en les últimes 24 hores, la xifra global d’afectats per coronavirus a Espanya des del començament de la pandèmia, 266.194, s’ha incrementat en 1.358 persones des de dilluns, malgrat que les notificacions de positius en les últimes 24 hores han sigut 529.
També s’ha detectat un augment dels casos diagnosticats en els últims set dies, 8.754, davant els 8.297 recollits dilluns; i de les hospitalitzacions: 268 davant les 237 de l’últim dia.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’