Alliberada una dona i els seus dos fills tancats en una habitació a Palència
El presumpte segrestador, un home de 23 anys que es trobava en estat d'embriaguesa, ha intentat agredir els policies que l'han despertat

san-pablo
La Policia Nacional ha alliberat una dona i els seus dos fills d’una habitació de casa seva en la qual el pare dels menors i parella de la seva progenitora els havia tancat a la capital de Palència.
Els agents han acudit al domicili, situat a la plaça de San Pablo de Palència, on segons manifestava un veí una dona estava demanant auxili perquè pel que sembla estava retinguda a casa juntament amb els seus dos fills, segons fonts de la Subdelegació del Govern.
Una vegada al lloc dels fets, els policies han sentit els crits d’auxili i els cops i plors dels nens procedents de l’interior del domicili. Després de trucar a la porta repetidament i no rebre resposta, els agents han forçat la porta i han accedit a l’interior de la vivenda.
Notícies relacionadesUna vegada a dins, han anat a l’habitació on estaven tancats la dona i els nens i han comprovat que el pany estava manipulat i no es podia obrir. Després d’entrar a l’habitació han trobat la dona en un gran estat d’ansietat que estava amb els seus dos fills petits.
A l’habitació del costat, i en estat d’embriaguesa, es trobava la parella i pare dels segrestats, un home de 23 anys que, al ser despertat pels agents, s’ha llançat contra ells de forma «violenta i agressiva», per la qual cosa ha sigut detingut.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables