durant una missió d'entrenament

Localitzat mort el pilot del caça F-15 nord-americà sinistrat en aigües del Regne Unit

El coronel ha indicat que de moment es desconeix la causa de l'accident

zentauroepp53765049 a us air force  usaf  f 15e eagle fighter jet  is pictured a200615203547

zentauroepp53765049 a us air force usaf f 15e eagle fighter jet is pictured a200615203547 / CHRIS RADBURN

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Un pilot d’un caça de combat F-15C ‘Eagle’ nord-americà ha mort aquest dilluns després que el seu aparell s’estavellés en aigües pròximes al nord-est d’Anglaterra  quan feia una missió d’entrenament.

La notícia del sinistre s’ha conegut dilluns al matí, però les restes de l’aparell no s’han trobat fins a la tarda. Poc després, les Forces Aèries nord-americanes han informat de la troballa del cos del pilot, ja sense vida.

«El pilot del F-15C ‘Eagle’ de l’Ala de Combat 48 sinistrat ha sigut localitzat i s’ha confirmat que ha mort», ha explicat l’Ala de Combat 48, amb base a l’aeròdrom britànic de Lakenheath, a través de les xarxes socials.

Missió d’entrenament

Notícies relacionades

Segons ha informat el coronel Will Marshall, cap de l’Ala de Combat número 48, l’avió ha patit l’accident cap a les 9.40 hores (10.40 hora peninsular espanyola). «En el moment de l’accident, l’avió estava en una missió d’entrenament rutinari amb un pilot a bord», ha assenyalat.

El coronel ha indicat que de moment es desconeix la causa de l’accident. Finalment, ha assegurat que es donarà més informació quan estigui disponible i que ara la prioritat és «el respecte i la consideració a la família del pilot».

Temes:

Estats Units