TENIA 73 ANYS

Mor el periodista Jordi Garcia-Soler, cronista de la Nova Cançó

L'informador va treballar en diversos mitjans de premsa, ràdio i televisió

zentauroepp13675759 televisi n jordi garcia soler200601183622

zentauroepp13675759 televisi n jordi garcia soler200601183622

1
Es llegeix en minuts
Efe

El periodista musical Jordi Garcia-Soler, especialista en la Nova Cançó catalana, ha mort als 73 anys a conseqüència d’un càncer.

Al llarg de la seva trajectòria va treballar en diversos mitjans de comunicació de premsa, ràdio i televisió i va estar vinculat al PSC, partit del qual era militant i en el qual va crear el 1976 el departament de comunicació.

Notícies relacionades

Se’l considera el cronista de la cançó catalana que va sorgir a finals dels anys 50 i que contestava el règim franquista, un corrent musical sobre el qual va publicar diversos llibres.

Després de conèixer-se la seva mort, personalitats polítiques com José Zaragoza (PSC) i Josep Rull (JxCat), així com periodistes com Sílvia CóppuloMaruja Torres i Jordi Basté, han expressat el seu condol a les xarxes socials.

Temes:

Càncer