EN PLENA DESESCALADA
Polèmic i multitudinari enterrament al sud de Tenerife
Els assistents van superar el màxim permès en les normes de la fase 2 de la desescalada

whatsapp-image-2020-05-27-at-211842
Aquest dilluns va tenir lloc un multitudinari enterrament al municipi del sud de Tenerife de Guía de Isora d’un conegut i estimat veí, segons publica el diari eldia.es.
Com pot apreciar-se en el vídeo, que ha desencadenat una gran polèmica, els assistents ni portaven mascaretes ni van guardar la distància mínima de seguretat que aconsella l’estat d’alarma decretat per lluitar contra la pandèmia del coronavirus.
Normes dels enterraments durant la desescalada
Notícies relacionadesRespecte a aquesta fase 2 de la desescala, l’ordre determina que els enterraments o els actes de comiat per a la cremació de la persona morta siguin de 25 persones entre familiars i amics, a més, per descomptat, del ministre de culte per dur a terme els ritus funeraris de comiat.
Mentre que les vetlles es poden realitzar en qualsevol tipus d’instal·lació, tant de caràcter públic com privat. En qualsevol cas, l’aforament màxim permès és de 25 persones a l’aire lliure o de 15 persones en espais tancats, independentment de si viuen o no al mateix domicili.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»