Pandèmia mundial

Coronavirus a Espanya i el món: Última hora de la Covid | Notícies en DIRECTE
Els indicadors de la pandèmia evolucionen favorablement a Espanya i Catalunya malgrat lleugers augments en el nombre de casos, però amb descens en la taxa d’infecció. Avui el ministre de sanitat, Salvador Illa, augura en una entrevista que a finals d’estiu s’espera tenir una immunitat de grup amb el 70% de la població vacunada. Tot això el dia en què els primers camions amb 184.275 dosis de la vacuna de Pfizer han sortit de la planta de producció a Portage (Michigan) per iniciar la vacunació massiva als Estats Units.
EL PERIÓDICO segueix al minut les últimes notícies relacionades amb la Covid i les seves repercussions a Espanya i la resta del món:
Xina Catalunya Desescalada Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Virus
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- La lliçó d’Alexia Putellas
- 68 cèntims per passatger Aena planteja una pujada de les taxes aèries del 6,5% el 2026 després d’una dècada congelades
- Al Parc de la Cogullada Els Mossos investiguen una agressió sexual amb arma blanca en un parc de Terrassa
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- INCLUSIÓ Així és la primera Barbie amb diabetis tipus 1: porta sensor de glucosa al braç i bolso per a la medicació
- Funció Pública El Govern canviarà la llei per evitar reclamar diners a persones vulnerables que hagin cobrat ajudes per error